воскресенье, 17 сентября 2017 г.

თემური ხანის-ქვის იარაღის დამუშავება


                                                               

თემური ხანის-ქვის იარაღის დამუშავება
                                                               ავტორი: შ. სამაკაშვილი
   მოგესალმებით...



... მე  ვარ    ისტორიის პედაგოგი:  შორენა სამაკაშვილი.




vსაკონტაქტო იმფორმაცია: ქ.თბილისი გლდანი ნაძალადევის ..

vმე–14 საჯარო სკოლა.
vტელეფონი : 577376549.
vელფოსტა shoka8@gmail.com


დაგეგმილი მაქვს მე11კლასში პროექტის შექმნა





ისტორიის სწავლა პროექტების მეშვეობით :
თემა,, თემური ხანის-ქვის იარაღის დამუშავება





განხორციელების დრო: 1 თვე.


თემის შინაარსი  : 
პროექტზე მუშაობის შედეგად მოსწავლები გაეცნობიან ქვის ხანის იარაღების შექმნის მიზეზებს  და შედეგებს 
წინა ეპოქის სამეურნეო მდგომარეობას შეადარებენ თანამედროვეობასთან იპოვიან მსგავსებას და განსხვავებას.
კლასელებთან და მასწავლებლებთან, ერთად  იკვლევენ და ქმნიან ახალ პროდუქტს.

        

                   პროექტის სასწავლო მიზნები/სწავლის შედეგები

Òმოსწავლეები მოიძიებენ ინფორმაციას თემის ირგვლივ, იმსჯელებენ, გამოთქვამს საკუთარ მოსაზრებას, თუ რატომ იყო  ქვა არსებული საზოგადოებისათვის აუცილებელი პროდუქტი. 
Òადარებს ერთი და იმავე ეპოქის ორი ან სამი სოციალურ სტრუქტურებს და მიუთითებს მათ შორის განსხვავებებსა და მსგავსებებზე;

Ò გამოიყენებენ ტექნოლოგიებს ინფორმაციის შესაგროვებლად და გასაერთიანებლად , შექმნიან ბუკლეტს,  მოამზადებენ პრეზენტაციას აუდიტორიისათვის 


     
                                            უნარ-ჩვევები


     






Òშემოქმედებითობა და გამომგონებლობა
Òკრიტიკული აზროვნება და პრობლემების გადაჭრა
Òკომუნიკაცია და თანამშრომლობა
Òისტ(ინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების) წიგნიერება




Òსასწავლო სტანდარტები
 1. მოსწავლეს შეუძლია დააკავშირს  ფაქტებდა მოვლენებ  შესაბამის ისტორიულ ეპოქებთან.
 2.  მოსწავლეს შეუძლია დაახასიათ ქვის ხანის თითოეული ეპოქა
 3. მოსწავლეს შეუძლია   შეისწავლოს ქვის ხანის საზოგადოების განვითარების ისტორია ეტაპობრივად
  4მოსწავლეს შეუძლია  დაახასიათს საზოგადოებაში მშვიდობიანი თანაარსებობისთვის აუცილებელი  პირობები.
                             
  მიმართულების საკვანძო
                 
            კითხვები.

                  ზოგადი  კითხვა......
                                  
                                                                           vრა ქმნის თემს?
                თემატური კითხვა.....

vროგორ ჩამოყალიბდა და განვითარდა თემური საზოგადოება?
vშინაარსობრივი კითხვები
vრამ შეუწყო ხელი საზოგადოების განვითარებას ეტაპობრივად?
vრას ნიშნავს პალეოლითი?

vრაში გამოიყენებენ დღეს ქვას?






შეფასების/შეფასების ინსტრუმენტების მოკლე მონახაზი



Ò წინარე ცოდნის საფუძველზე, გავმართავ დისკუსიას თემაზე ,,პირველყოფილი საზოგადოება“, დავსვავ შეკითხვებს როგორ შეიქმნა თემი.
Òდავაწყვილებ მოსწავლეებს და ვაძლევ სასუალებას იმსჯელონ და დასვან შეკითვები პროექტის ირგვლივ.
Òმუშაობის პროცესში დავაკვირდები ჯგუფის მუშაობას
Òმოსწავლეები იმუშავებენ  რომელსაც დავაკვირდები და ჩავინიშნავ თვალსაჩინოებებს.
Òმოვისმენ კლასის, ჯგუფის აზრებსა და იდეებს

Òპროექტის ბოლოს თითოეული ჯგუფი შექმნის სურაების ალბომს, რომელიც შეფასდება შეფასების რუბლიკით.

სასწავლო პროცედურები
პროექტზე მhttps://drive.google.com/drive/my-driveწარმოადგენენპლაკატს,,ჰომოსაპიენსი"

vშექმნიანსლაიდშოუს,,ქვისიარაღისეტაპობრივიდამუშავება“
vთემა: ,,პალეოლითის ქვის იარაღი“
vთემა; ,, მეზოლითის ქვის იარაღი“
vთემა; ნეოლითის ქვის იარაღი“



                       მოსწავლის შექმნილი რესურსები



























რეფლექსია: ამ ბლოგის შექმნის აუცილებლობა გამოიწვია ჩემმა დაინტერესებამ გამეღრმავებინა ცოდნა საკომუნიკაციო ტექნოლოგიასთან, წინარე ცოდნის საფუძველზე გავიხსენე და გადმოვიტანე მასალა ნაშრომში, მაქვს ხარვეზები რომელსაც უფრო დავხვეწავ და გავმართავ....მუშაობა საინტერესოა და პრაქტიკისთვის აუცილებელი.

                       
  მადლობთ ყურადღებისათვის.................................

             

1 комментарий: